|
- naslov
Treba li deci istorija psihološki problemi nastave istorije u osnovnoj školi
- autor
Ana Pešikan Avramović
- šifra
- B-00020
- izdanje
- prvo
- jezik
- srpski
- pismo
- latinica
- izdavač
- Zavod za udžbenike Beograd.
- štamparija
- "Slobodan Jović" Beograd.
- godina
- 1996.
- opis
- mek povez, 207 strana, 14x20cm
- stanje
- vrlo dobro
- cena
- n/a
- knjiga status
- prodato
- tiraž
- 1000
- širi opis
- sadržaj:
- FUNKCIJA ISTORIJE U OBRAZOVANJU.
- FUNKCIJA ISTORIJE U ŠKOLI to jest: treba li učiti istoriju u školi i zašto?
- Uticaj nastave istorije na intelektualni razvoj.
- Uticaj nastave istorije na afektivni razvoj i razvoj ličnosti.
- Uticaj nastave istorije na socijalni razvoj.
- Uticaj nastave istorije na moralni razvoj.
- ANALIZA NASTAVE ISTORIJE U OSNOVNOJ ŠKOLI.
- PREGLED ISTRAŽIVANJA NASTAVE ISTORIJE U OSNOVNOJ ŠKOLI
- Shvatanje istorijskog vremena kod dece.
- Shvatanje prostora kod dece i učenje istorije.
- Razvoj formalnog mišljenja kod dece i učenje istorije.
- Shvatanje uzročno-posledičnih odnosa.
- Dečje razumevanje istorijskog jezika i istorijskih pojmova.
- NAČINI IZLAGANJA GRADIVA U NASTAVI ISTORIJE.
- UVOD I HRONOLOGIJA.
- KRATAK OSVRT NA CILJEVE NASTAVE ISTORIJE.
- DA LI JE MOGUĆE UČITI ISTORIJU U OSNOVNOJ ŠKOLI I KAKO?
- KARAKTERISTIKE, MESTO I FUNKCIJA UDŽBENIKA ISTORIJE U NASTAVNOM PROCESU
- Pitanja i zadaci u udžbenicima istorije za osnovnu školu.
- Analiza korelacije gradiva istorije u udžbenicima za osnovnu školu.
- ANALIZA USPEHA UČENIKA NA TESTU IZ ISTORIJE NA KRAJU VIII RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE
- Opis instrumenta.
- Ispitanici.
- Hipoteze.
- Obrada podataka.
- Rezultati i diskusija.
- ZAKLJUČAK.
- ODABRANA LITERATURA.
- KORIŠĆENI UDŽBENICI.
- PRILOZI.
- ISBN 86-17-04636-8
|